Söndag!!

IIiiih äntligen barnfri:-) Jag har haft en trevlig helg med min niece. Min kära make var dock tvungen att hoppa in och jobba hela lördagen, detta resulterade i att jag ensam fick hitta på roliga aktiviteter som lilltjejen och jag skulle tycka vara kul. Nu är det så att min niece är en mycket smart liten flicka som gillar att göra allt jag gillar att göra:) Under lördagen har jag därför dragit med henne till H&M och shoppat, samt köpt en fin väska till henne då hennes var för liten. Vi tog även en mysig fika och sprang en stund på biblan. Senare på kvällen åkte vi med Elwood till Ikea, jag handlade julgran och massa med svenskt godis, som jag ska ta med mig till julfesten jag ska på nästa vecka. Idag söndag har vi varit till Seattle Science Center och lärt oss lite om vetenskap och annat. Detta gjorde vi med Elwood och hans vän som kom med sin fru och två supergulliga ungar. Efter Science Center kom svärföräldrarna på adventsfika. Det finns inget som heter så här men jag ser mig som en ambassadör för Sverige när jag är här så jag jobbar hårt på att lära svärföräldrarna viktiga svenska begrepp:-))
Nu är klockan lite över sju och vi avslutar denna söndag med middag på en Sushi restaurang. En kompis till Elwood och hans tjej följer med. Jag pallar seriöst inte äta så dåligt som jag gör här längre, börjar lägga på mig lite extra kg. Jag hatar dessa jäkla frestelser ÖVERALLLT. Nä så fort julen är över ska vi köpa gymkort. Vi väntar till efter jul då de har specialpris på gymkorten förstår ni!!
Här kommer lite bilder från helgen:)
Här har Cassandra precis fått en ny väska av mig som hon valt ut själv. Den matchar hennes rosa outfit:-)
Detta är utanför Seattle Science Center tillsammans med en barndomsvän till Elwood, hans fru och deras barn.
Shoppar efter möbler på Seattle Science Center:-) dock var stolarna lite för höga för vår smak;-)
Jag åkerkommer med lite fler bilduppdateringar imorgon!

Ha en underbar måndag!!

Kommentarer

Postat av: Inger

Det verkar som det är sant de som en del säger "allt är stort i USA" =)kram Inger

2009-12-07 @ 12:37:30
Postat av: cessie

Ja eller hur Inger:-)

2009-12-08 @ 02:09:06
URL: http://cessieinseattle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback