Monday and Christmas Gifts

Måndag, inte alls mycket har hänt i dag. Jag följde med min svärmor och hennes adoptivdotter, 8 år, för att träffa adoptivdotterns mamma. Vi tog med oss lunch dit och stannade där i ungefär en timma. Efter det fick jag skjus hem till Seattle. Eftermiddagen spenderade jag på stan, tänkte att det var dags att börja handla julklappar. Jag har inte köpt en enda julklapp än så länge, det är i och för sig inte så konstigt eftersom jag brukar hålla mig borta från julhysterin på stan tills det är absolut dags att handla julisarna. Nere på stan är det för övrigt precis som det är överallt i världen så här års antar jag, det är mycket folk, julmusik i affärerna, musiker på gatan, ungar och stressade morsor, massa trafik och God knows what. Jag brukar palla i ungefär en timma, sedan går jag hem, utan att ha köpt något givetvis. Imorgon blir det dock ändring på det, vi hade tänkt att åka till en shoppingmall och köpa lite grejjer till lillan. Jag vet redan vad jag ska handla åt mannen, och jag själv önskar mig en Coach väska eller plånbok:-) I wish,I wish, I can get it!!
Hur ser det ut för er, är ni klara med julisarna?
Detta är Coach väskan jag vill ha, precis som jag vill ha den, enkel, stilren och classy!
Det funkar bra med plånboken också, man måste ju börja nånstans haha....


Kommentarer

Postat av: Lexi

Otroligt nog så blev jag klar ganska tidigt i år för att vara jag (i lördags handlade jag det sista) hehe



Har dock kvar en present, till Sharbel, vi förlovade oss på nyårsafton men har ingen aning vad jag ska ge han!! Förra året gav jag han en parfym han längtat efter. Vet inte, geer man?

2009-12-23 @ 09:43:18
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback