Hej!

Då var det dags för helg och Idol hemma hos er. Själv styr jag kosan mot IKEA för lite home shopping, ser mycket fram mot detta mina vänner. Vem skulle kunna tro det, jag som bara brukar gå till IKEA-huset i Linköping för att shoppa kläder :-) I kväll blir det ännu en födelsedag på ett uteställe och imorgon åker vi hem till svärföräldrarna för att spendera dagen och natten där. Jag bloggade aldrig igår eftersom jag satt hemma hela dagen och gjorde inget alls. Men i dag och i helgen blir det ändring på det. Jag har laddad kameran och är redo för en fabolous weekend!! later folks...

Kommentarer

Postat av: Lexi

Väntar på bilder =P

2009-11-15 @ 21:22:54
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback