Helgen i bilder

Hello my friends!
Hoppas ni har haft en superb helg!
Min helg har kommit till ända och jag sitter här i soffan med en lägenhet som är upp och nervänd litteraly efter vårt försök att möblera om här. Eftersom de flesta Amrisar har en förkärlek till stora och klumpiga möbler och konstiga planlösningar så har detta projekt visat sig vara lite svårare än jag trodde från början. Jag tänkte fortsätta med möbleringen imorgon så Ill keep you guys updated!
Anyways, helgen har flugit förbi och vi har bl.a. varit på IKEA och handlat lite smått och gott och så har vi spenderat helgen hos svärföräldrarna som bor ute på landet, ungefär en timmas bilresa utanför Seattle. Imorgon är det en ny vecka som sagt och jag har planerat att fixa med lägenheten, ta tag i jobbsökandet, leta upp ett gym, och ta min roll som (ofrivillig) hemmafru på större allvar genom att börja ta hand om min kära make;-)
Så jag lovade er bilder och här nedan kommer de, det är bl.a. på vägarna när vi åkte till IKEA, hemma hos svärföräldrarna tillsammans med makens brorsdotter och jag som njuter av en god pizza från favorit pizza stället. Enjoy!
Okej sötisar ha en underbar måndag så hörs vi imorgon, jag ska hoppa i säng nu och mysa lite framför Family Guy!

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Hihi vad söt hon e :)



och där kom skräpmaten haha! ;)

2009-11-16 @ 10:43:55
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Lexi

Skönt att du håller dig sysselsatt med inredning :p

2009-11-16 @ 14:40:20
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Det e kul att bli skrämd^^



Hihi kan köpa kiss & bajsgosedjur till dej så ligger dem där när du kommer hem.Sen såg pins på en stod det "I <3 Me" tänkte direkt på dej ;)

2009-11-16 @ 16:34:07
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback