Wonderful Sunday

Har haft en supermysig söndag, vi tog en promenad runt Green Lake, ungefär 5 km, och stannde till en snabbis vid Starbucks. Nu är vi hemma igen och Elwood lagar middag. Vi avslutar nog söndagen med en film, tror det blir skräckisen "Drag me to Hell"
Titta vad jag hittade...
... en sten med detta fina budskap!


Ett stopp på Starbucks är ett måste, jag drack Chai Latte med non fat milk, och Elwood drack Ginger The. Det blev inte så mycket kaffe för oss med andra ord:-)


Greenlake var fullt med folk som var ute med sina hundar och folk som löptränade, promenerade, åkte rollerblades mm.

Hoppas ni har haft en trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Fina bilder :)



Drag Me To Hell är asbra! & slutet e bäst ;P

2009-11-23 @ 04:18:51
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Ja jag höll för ögonen hela tin kärringen va asäcklig.Slutet = klockrent ;) Min dag har varit soft din då? :)

2009-11-23 @ 17:37:07
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Lexi

Hehe tack gumman! Ja det gick bra vi har snackat med dem men dem vill ha 17 000 allt som allt med milersättning samt att vi får allt på usb oxå... men det är mkt pengar asså... Vi får se. Sharbel vill att jag ska va nöjd så han tar dem trots att vi tkr det e mkt pengar...



Hoppas verkligen han inte ljuger nu och att dina grejer kommer på mån-tis=)



Kram

2009-11-23 @ 21:24:31
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback