helgen som varit...

Hoppas ni haft en bra helg!
Min har varit helt ok, just nu sitter jag här med världens halsbränna efter mina två mojitos jag drack tidigare i dag. Jag känner mig lite stressad också för imorgon är första arbetsdagen på ett företag jag ska jobba för i en vecka, tjohoo:-) alltid något eller hur:-) Det är ett företag som ligger downtown som sysslar med Environmental Consulting. Intressant ska det blir. Jag har inte direkt superkoll var det ligger så jag tror jag får gå hemifrån lite tidigare imorgon och hitta stället. 
I går var jag på mitt första amerikanska bröllop. Den hölls på ett hotell i stan, World Trade Center, med härlig havsutsikt. Det var verkligen superfin utsikt och säkert väldigt romantiskt att gifta sig på en sådan plats. Anway hela cermonien gick väldigt fort, och efter att brudparet hade gått ut så gjorde de om hela lokalen till en festplats. Mat serverades, men det var mer servitörer som bjöd på snittar och annat gott. Ja, vad tyckte jag då om mitt första US wedding? ok vi kan säga såhär mycket, inget slår de libanesiska bröllopen, där snackar vi party och dans hela natten lång. På det här bröllopet var det knappt någon som dansade. Tråkigt ju:-) Men visst, all in all så var det ju en fantastiskt fin lokal och brudparet var hur gulliga och supertrevliga som helst. 
Här får ni lite bilder från bröllopet:
   
  
I dag söndag har det varit en fin dag med massor med sol. Dagen spenderade jag med Zhanna. Vi satt länge vid Pike Place, och sedan blev det lite Happy Hour med drinkar och vin. På en söndag ja, det kändes lite skumt att ha en buzz så sent på veckan, men stället var packat med folk så jag tror alla var sugna på lite kul denna söndag:-)
Nu ska jag kolla klart på ett TV program och sedan blir det sova!
Vi hörs snart!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Heej =) Tack, ska lätt kolla in sidan =) Allt bra med dig annars? =)

2010-04-13 @ 09:05:16
Postat av: Lexi

Vaaa, du har inte visat mig dem ju=(

2010-04-15 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback