I Sverige

Hej! Jah är hemma nu, efter en ganska så lång med ändå smärtfri resa så anlände jag i går eftermiddag till Stockholm. Jag är bara lite småseg i dag men det beror nog mest på vädret, det regnar nämligen där ute.

Resan gick bra, jag satt och lusläste US weekly som bl.a. handlade om systrarna Kardashians och annat skvaller. Jag drack två glas vin och somnade lite. Sedan så hade vi inte så långt kvar innan  vi landade i Amsterdam.

Anyways, det känns så självklart att vara hemma, som att jag är på besök från Kristianstad eller nåt och jag brukade åka hem en gång i månaden. Visst är det lite skumt men allt ser precis likadant ut och känns likadant så det är verkligen inte som att jag har varit borta i 9 månader. Shit 9 månader, det är ju en hel graviditet hehehe.

Ja vad blir planerna då för denna vistelse; först och främst umgås med familjen, sedan vill jag även träffa alla vänner som är lite placerade all over the place i Sverige. Och bara softa och ta det lugnt... samt söka lite jobb mellan varven med självklart.

Ok men nu ska jag väl röra på mig och se vad jag ska hitta på... hmm kanske kolla på lite svensk tv?

Kommentarer

Postat av: Lexi

Välkommen hem =D =D

2010-08-17 @ 09:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback