En Bra Dag

En ny månad och en ny vecka och jag lovar att här går det undan minsann. TVÅ intervjuer på EN dag!! I dag!!! Fan vad grym jag är!!! Vill inte avslöja för mycket, vill suga på glädjekaramellen ett tag till:-)
Men vi säger så här, Mingeleventet förra veckan var verkligen en hit!! 
Har insett att jag måste ta tag i ett par saker ASAP, det stavas KÖRKORT och EXCEL/PowerPoint!! Lyckas jag med det, så är jag mer än nöjd. Även om jag inte skulle få något av jobben. 
I dag har även varit en bra USA-dag, har lärt mig massa nya ord och skrivit under papper tillsammans med maken. Ja vad ska man säga, today was a good day. Så bra att jag ska laga mat till maken när han pallrar sig upp ur sängen. Jovars, nattjobb igen och han sover som unge hela dagen. Nu ska jag laga lite käk till han, han vaknar nog snart. I morse var han dock gullig och köpte macdonalds frukost till mig när han kom hem lite efter åtta. Hans teori var att det skulle hålla mig pigg o alert under telefonintervjun. Cute:-)
( Ok jag försöker lägga in bilder men såklart så strular blogg.se, jag ger därför upp, innan jag exploderar:-)
Hörs snart igen, hoppas ni får en fin tisdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback