Gymmat i dag!

I dag har jag gymmat, yeey. Jag skulle egentligen ha gått igår men jag ställde in. I dag var det dock andra bullar. Jag packade ner mina nya fina träningsskor, och övriga träningskläder och begav mig till gymmet där jag skulle träna tillsammans med Z. Gymmet ligger i en skyskrapa i stan och när man väl befinner sig inne i styrketräningshallen så har man utsikt över hela downtown, och vattnet självklart. Så jäkla nice! Jag har fått ett frikort som tillåter mig att träna i en vecka gratis innan jag bestämmer mig ifall jag ska signa upp eller inte. Jag tror dock jag kommer bli medlem, de har nämligen en simhall där också så då kan jag simma, och det är ju det jag gillar att göra mest. 
Annars har det varit lite kallt och blåsigt i dag. Var på biblan hela förmiddagen och skrev massa mejl till tänkbara kontakter. När jag tog en lite break så ringde min rekryterare från det företaget jag samarbetar med. Hon hade ett jobb som hon undrade om jag var intresserad av. Jag tyckte det lät helt ok, det gäller ett projekt på ett företag här nere i stan som håller på i en månad. Jag är ganska öppen för alla typer av anställningsformer just nu för att jag tror starkt på att ett jobb leder till ett annat eller öppnar för nya möjligheter. Så jag hoppas jag får vara med och jobba med detta projekt. 
Ah just det, satt i bastun med Z idag, det kändes så skönt att känna värmen, tror att alla spänningar bara försvann. För en stund i allafall. Nu är de tillbaka igen, ryggen värker och nacken med. Haha det är lite roligt men grejjen är den att jag sitter och skriver mejl och är sååå koncentrerad på språket, grammatiken och att det ska låta perfekt att det känns efteråt som att ha suttit och tokkoncentrerat sig under en tentaskrivning. Ja ni vet den känslan. Ja Usch! Det sitter i fortfarande, spänningarna.
Dags att sluta nu. Önskar er en fin fin dag!!!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Hehe klart jag tar mig an utmaningen =P Va kul att du börjat träna=) Ska du fortsätta tror du? =P

2010-02-25 @ 10:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback