Ute på vift


Jag var, tillsammans med Z, på ett möte i dag med en man som jobbar med försäkringar på ett stort företag. Vi blev inbjudna till detta möte förra veckan i och med mingeleventet. Kan sammanfatta det hela med att vi kom dit, farbror babbla o babbla, berättade om företaget. Jag höll på att somna, jag gäspa och ögonen var tunga som bly. Guud vad jag hatar när det händer, men det gör det hela tiden, så fort jag inte är engagerad så blir jag sömning. 
Efter mötet åkte vi hem till Seattle, käkade på Sushi stället, det allra bästa i stan och sedan tog vi en fika innan jag for hem.
Hemma har vi städat och donat. En kär vän lyfte från Göteborg för en timma sedan och landar här i Seattle i morgon kl 12, (3 på morgonen hemma). 
Ska snart gå och lägga mig, gick upp astidigt i dag, halv sju, det var ett tag sedan hahah. Jag undrar hr det ska gå att börja jobba när det väl händer. Både jag och Z var som zombies fram tills vi fick i oss lunch haha. 
Jaja slutbabblat för mig.
Vill tacka Anna för att du har fixat så jag kan göra mellanslag!! äntligen:-) 

Kommentarer

Postat av: Lexi

Tack gummaaaaan =D Hoppas du har kul med din kompis som hälsar på härifrån =)

2010-02-04 @ 09:25:29
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback