Med vardagen kommer regnet

Hej, nu när vardagen har återvänt till Seattle så har regnet kommit tillbaka. Ordentligt. Men det är åndå varmt ute, ca 7 grader, så jag klagar inte. Jag är glad över allt the holidays are over. Jag orkar inte med mer festligheter och fira ditten och datten. När jag kom hit i november så var det till och fira Thanksgiving, sedan min 30-års fest, sedan julafton OCH juldagen, nyårsafton OCH nyårsdagen. På tal om nyårsafton, vi var bjudna på en fest med Hollywood som tema. Jag var "utklädd" till makens groupie och han var utklädd till en karaktär ur Reno 911. Festen var superlyckad, god mat och dryck och roliga människor. Festen slutade med att vi alla dansa till Guns n roses på högsta volym på vardagsrumsgovelt:-) vi kom hem runt 4 på morgonen. Nyårsdagen var det sedan upp till svärisarna på den årliga nyårsmiddagen, kan lova att jag nog aldrig har varit så seg och oinspirerad i hela mitt liv.
Anyway, helgen kom och gick också, det blev en del restaurangbesök som vanligt, tittade på två suuuuuperbra filmer som fick mina ögon att tåras, osv. Nu är jag på bibblan för att söka en del jobb och ta tag i en del ärenden.
Skulle lägga upp en bild men den finns på iphone, laddaren e hemma så jag lägger upp den lite senare i dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback