Mitt 2009

Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Jag gifte mig:-)
Blev någon av dina vänner föräldrar i 2009
Nope
Vilka länder besökte du?
USA faktiskt bara, räknas flygplatsen i Amsterdam?? ;-)
Är det något du saknade 2009 som du vill ha 2010?
Stabilitet i både privatlivet och i karriärslivet
Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas?
Självklart vår bröllopsdag, den 5 september - 09
Vad var din största framgång 2009?
Kärlek från folk omkring mig
Största misstaget?
Att jag inte litade mer på att saker och ting skulle ordna sig till det bästa; negativ attityd!
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, thank God.
Bästa köpet?
Min bröllopsklänning, den var sååå fin:-)
Vad spenderade du mest pengar på?
Ok sorry att jag tjatar men bröllopet kostade en del:-)
Gjorde någon dig riktigt glad?
Alla mina vänner som ställde upp och gjorde mig superglad vid flera tillfällen under 09 ( möhippan t.e.x)
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Ååh den här är lätt, I got a Feeling, mabrouk, stereo love, number one, poker face, mfl.
Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
mer glad, mindre lessen (läs: negativ) haha
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Jag önskar jag hade spenderat mindre tid framför datorn och tränat mycket mer....
Hur tillbringade du julen 2009?
Med svärfamiljen och maken i en lite håla utanför Seattle, det var en mycket trevlig jul
Vilka var dina favoritprogram på TV?
Som vanligt Greys Anatomy, Real World, The Hills, The City (OMG dags att växa upp haha)
Bästa boken du läste 2009?
Det har varit mycket torrt med bra böcker i mitt liv under 2009, det får bli den boken jag köpte och läste ut nu i december: Kabul Beauty School
Största musikaliska uppstickaren?
Hellooo, Lady Gaga of Course!!!
Något du önskade och fick i födelsedagspresent?
Jaa gud ja, fick ju min Iphone av min man
Något du önskade och inte fick i födelsedagspresent?
Hmm näää, en skön hemmakväll efter vår middag men det blev en partykväll istället, hade gärna sluppit det
Hur firade du din födelsedag år 2009?
Som en prinsessa, med limousine, god mat med världens bästa utsikt vid vattnet, och en fin present....
Vad fick dig att må bra?
Kärlek av människor i min omgivning
Vilken kändis var du mest sugen på?
Hehe jag är aldrig "sugen" på nån kändis, men om d va någon jag kollade extra på var det snyggingen Christiano Ronaldo
Vem saknar du?
Familjen, vänner, klädaffärer, MQ rean varje vinter, en lön varje månad, jobb mm.
De bästa nya människorna du träffade?
Jo en person lärde jag känna extra bra 09 så hon får ta den platsen, Maria, my friend u know who u are:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback