rubriklös:-)

Åhh härliga Måndag, jag spenderade över tre timmar i telefon i morse med nära och kära i Sverige. Det blev lite "business snack" samt lite  "vardagssnack". Efter det gick jag ner i absolut ösregn till stan för att träffa min nya vän. Vi satt i tre timmar och fikade och snackade om allt möjligt. Min kompis gillar att sitta ner och fika i all oändlighet, precis som mig, men har jag glömt att nämna att hon är från Europa:-) Det förklara ganska mycket va hahaha:-)
Helgen var nice, kollade på film, satt barnvakt hela tiden, åkte till ett huuuge shoppingmall och handlade ett par shyssta sportskor på rean. De var nedsatta till 10 dollar (70 kr) skitsnygga, vilket kap va!? Nu fattas det bara att börja träna. Men men, nu kom maken hem och vi ska göra vår "måndagstradition" käka sushi på en sushibar (där sushin kommer på band) ska bli såååå gooott!!
vi hörs snart igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback