Sommarlov!

Halloj! Har ni saknat mig?
...aaaa men då får ni sakna mig lite till;-)) jag tar nämligen sommarlov från bloggen. Ända sedan Helena har åkt och jag börjat jobba så är det fullt upp med rutinlivet. Jag kommer hem runt kl 19 varje dag efter att ha gått hemifrån runt 06:30 på morgonen. Jag är minst sagt slut på kvällarna och hinner knappt öppna datorn.
Men jag återkommer när sommaren är slut och allt återgått till det normala igen. 
Hoppas ni får en fin sommar och semester vad ni än har för planer. Själv ska jag jobba o jobba och sedan blir det en lite resa till San Francisco för att semestra och gå på bröllop. Min goda vän Roya gifter sig med sin karl. Det ska bli så kul, blir ett perisiskt/Indiskt/Amerikanskt bröllop, multi-kulti med andra ord... helt i min smak:-))
Vi hörs snart!!! kraaam

Kommentarer

Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-16 @ 06:24:12
Postat av: Lexi

Tråkigt när du inte bloggar =(

2010-06-28 @ 09:35:15
Postat av: Lexi

Jo visst är det sånt som händer, men alltid tråkigt ändå =( Saknar våra samtal med, är du aldrig inne på msn eller är det jag som missar dig hela tiden?

2010-06-30 @ 19:14:00
Postat av: Lexi

Haha Baho verkar ha det i alla bröllopsvideon han gör, han hade den i den dvdn han skickade som vi skulle kolla på. Jag berättade att vi aldrig tog honom till slut va?

2010-07-25 @ 11:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback