Amores...

... Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fantastisk helg! 
Sitter här och käkar lite jordgubbar, köpte typ 3 liter av dem i dag på COTSCO; den affären säljer allt i storpack. 
I helgen har jag varit i väg på the Seattle Aquarium som ligger vid the Waterfront. så jag och konsulatets trainee Kate for i väg för att kolla fiskarna och klappa lite sjöstjärnor. Det hela var en ganska intressant upplevelse och helt klart värd besöket. Det slog mig dock att de flesta fiskarna vi såg simma runt ser lite dumma ut. En fisk var väldigt scary looking. Vet inte men den såg ut som den hade ett människoansikte. 
Efteråt gick vi längs med vattnet, vädret var lagom skönt och det var massor med folk ute. Mysigt!
Här kommer lite bilder:
Den Läskiga Fisken!


Seriöst ser den inte puckad ute, de simmar runt så där och liksom ser ut så hela dagarna:-))

Look at that big fish...

Jag och Kate

Nu ska jag titta på Celebrity Apprentice! Men vi hörs ju snart:-) önskar er en fin start på veckan!

Kraaam

Kommentarer

Postat av: Robin Söderlund

Hej!

Fin blogg du har! :)



Sen skulle jag bara vilja fråga en sak:

Har du testat någon diet, vilken såfall, och hur fungerade den?

Jag vill gärna ha tips i ämnet då jag funderar på att hoppa på en

salladsdiet faktiskt. Vad tror du om det? :) Är oerhört tacksam om

du skulle känna för att komma med lite tips och tricks! :)



Stort tack på förhand och ha en fortsatt skön start på veckan! :)

2010-03-29 @ 06:41:40
Postat av: Lexi

Glad Påsk gumman!! Var e duuu? Du e väl inte hemma i Sverige och hälsar på=P

2010-04-06 @ 09:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback