rastlös

Hej,
Jag är lite småpurken i dag. Brorsan fyller år i dag (16 mars) och jag skulle egentligen suttit på ett plan hem till Sverige. Planen var att han skulle hämta mig på flygplatsen och vi skulle sen åka hem i all hemlighet, knacka på dörren och överraska familjen med min ankomst. Men, så blev inte fallet. Istället sitter jag hemma, på soffan, med tandvärk, och känner mig tjock och väldigt rastlös. Kul.
Jag har lovat mig själv att så fort jag får ett jobb ska jag åka hem, alltså innan anställningen börjar. Jag längtar ihjäl mig tills detta ska hända så jag kan få åka hem. Jo just det glömde berätta, i fredags fick jag Sverigepacket. Mamma hade skickat mig lite grejer plus massa med lösgodis och naturgodis. Det är nog därför jag har ont i tänderna. 
I dag har vi haft en varm vårdag, solen sken, men det fattade ju inte jag när jag klev upp imorse. Jag kollade inte ut ur fönstret direkt. Jag tog på mig vinterjackan och gick ut, kände mig genast överflödig i jackan och varm, ångrade mig men orkade inte gå tillbaka hem och byta. Vandrade ner mot stan med hög musik i öronen. Kom in på konsulatet vid 9, hade lite svårt att komma igång med jobbandet. Var så himla trött i dag också. Vid två lämnade jag konsulatet och gick till H&M som ligger dörr mot dörr. Hittade inget på H&M, eller jo det gjorde jag, men jag orka inte stå i kö för att testa kläderna. Sedan tog jag en fika med Zhanna på Starbucks. Vid 18 gick jag hem, ännu högre musik i öronen denna gång. Kom hem, surfade, kollade på Glamourama, somnade, och nu sitter jag här. Ska sova snart.
Hoppas ni har det bra! 
Vi hörs!!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Va synd att du inte kunde åka hem=(

2010-03-16 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback