Tisdagen

Sitter just nu och kollar på Millionare Matchmaker. Det går ut på att en mycket färgstark kvinna försöker matcha sina klienter med en potentiell partner. Den enda haken för att få vara med i hennes klubb är att man är miljonär. Hon påstår att hon har en ganska hög sucessrate, jag vet inte om jag riktigt håller med om detta. De flesta mijonärerna som ät med  är lite väl självupptagna för att kunna dejta "normala" män och kvinnor. Ok jag vet inte varför jag kom in på det här haha. Anyway.. TV säsongen har börjat och för en TV junkie som mig är det rena sama julafton. Högst på min TV lista just nu är söndagar kl 21 för så visas Celebrity Apprentice, med Donald Trump och hans kända citat "your fired" FUUUN!
I morse var det super kvaaaavt ute, tog på mig skinnjackan (eller the skin jacket) som en viss person i min närhet brukar säga, wink wink:-))) Det började dock regna och blåsa som galet ute efter ett tag. Hörde någon som sa att det var äkta Seattle väder. Mysigt var det iallafall. Sålänge jag var inomhus. 
Nu ska jag visa er några bilder, Kolla
 Här sitter jag och jobbar på konsulatet. Tog denna förra veckan, ser lite seriös nördig ut på bilden:-) vi får inte ha jeans på oss på jobbet, det är Business Casual som gäller; dvs. no jeans and no sneakers.


Denna bild tog jag i morse från ett kontor på konsulatet. Det roliga med den här bilden är att man kan se hela vägen hem till mig. Om ni ser vägen på bilden, den som leder hela vägen till Space Needle, där bor jag. Jag brukar gå den vägen dagligen, det tar ungefär 15 min att gå in till city. 



I morgon är det onsdag och vi får se vad morgondagen har att erbjuda. 
Innan jag avslutar detta blogginlägg så måste jag önska brorsan min ett stort grattis på 25-års dagen. Nu är du verkligen halvvägs till 50:-))
Ok raringar, vi hörs imorgon! Be happy:-))

Kommentarer

Postat av: Lexi

Haha schysst du e =P Grattis till brorsan =)



VA duuu ser duktig ut på bilderna =P Tvivlar inte på att du e heller =)

2010-03-17 @ 09:26:52
Postat av: cynthia

Ah den duktigaste Alex:-)))

2010-03-17 @ 22:13:08
Postat av: Lexi

Hehe ingen faraaa, saknar dig emallanåt bara juu =)

2010-03-17 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback