Helgen!

Hej hå! Hoppas helgen har varit bra! Jag sitter här absolutely proppmätt... åt just middag och jag tänker, efter helgen, återuppta min diet som jag så duktigt hade påbörjat tidigare i veckan, men nu totalt kvaddat. Anyway nu ska vi inte prata diet och sånt tråkigt. Jag tänkte istället bjuda er på lite bilder från igår. Jag och tjejerna kom äntligen i väg på vår efterlängtade tjejweekend. Vi bodde i Lake Shalis Lodge and Spa. Ett jättemysigt hotell som luktade jul. Hotellet är utrustad med en spa avdelning och en relax avdelning. 
Innan vi checkade in på hotellet så gick vi på en 2h vandring uppför ett brant berg. Jobbigt värre! Men det var skönt när man äntligen hade tagit sig till toppen. 
Efter att vi kommit tillbaka till hotellet och checkat in så gick vi direkt till relax avdelningen och njöt för fullt av bastun, jacuzzi, och att sitta och mysa i den varma poolen med vattenfall. Jag kände mig helt utvilad efteråt, så himla skönt att få vara avslappnad till 100%
Efter relaxen så blev det på med finkläderna och ner till hotellets restaurang för en sen middag. Maten var gudomlig och vinet var också jättegott!!
När vi var klara med maten så gick vi upp på rummet, tände brasan, tog på oss myskläderna, och spenderade resten av kvällen med att umgås och bara ta det lugnt. 
I morse när vi vakande såg vi att det hade snöat under natten. Jag kan förstå varför, den här helgen har nämligen varit iskall och jag har skakat som ett löv. De sa nyss på nyheterna att det inte varit så kallt sedan förra året i december. 
 
På toppen av berget; fin utsikt va!
glada och nöjda efter den jobbiga vandringsturen....
Frida och Kate innan de insåg att den där klippan inte var sådär jätte safe att stå på:-)
Innan middagen; väntar utanför restaurangen på vårt bord.
...under middagen; åt en ljuvligt god kötträtt med potatisgratäng och till det ett gott vin
Tog den här bilden imorse innan det var dags att bege sig hemåt. I bakgrunden syns hotellet vi bodde på. Det var verkligen jättefin natur runtomkring men man kunde inte njuta fullt ut pga. det dåliga vädret.

Vi hörs imorgon, nu måste jag hämta tvätten och diska... fun fun fun!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback