Jag tipsar!

Jag läste, innan jag åkte hem från Sverige, att Keeping up with the Kardashians ska börja sändas i Sverige. Jag gillarna detta program och systrarna Kardashian (Kim, Khloe, och Kourtney). Programmet är en given favorit hemma hos mig kl 22 på söndagar. Så se den om ni får en chans!
Programmet kretsar egentligen kring familjen Kardashian (med mest fokus på systrarna) och deras smått kaotiska tillvaro. Det roliga är att de inte är rädda att bjuda på sig själva, vilket gör programmet sevärt. 
Kim är enligt mig en riktig skönhet. Hon fyller 30 denna månad och har rötter från Armenien. Mest känd blev hon då en sexvideo mellan henne och dåvarande pojkvännen Ray J läckte. I dag verkar det mesta glömt och hon är en riktig framgångsrik businesswoman. 
Systrarna Khloe och Kourtney fick utöver Keeping Up with the K också egen show som utspelar sig i Miami. Där får vi får följa med när de öppnar en nya klädbutik (D.A.S.H). 
Förra året gifte sig Khloe med LA Lakers basketspelare Lamar, som hon vid tillfället kännt i endast tre veckor. Bröllopet sändes i TV och blev en tittarsucceé (och de är fortfarande gifta). I programmet får vi även följa Kourtney (den gravida) och hennes problematiska relation med pojkvännen Scott.

Kommentarer

Postat av: Lexi

Hehe va kuuul att din man vill ha en liten hund, Sharbel ville ju inte ha en råtta som han kallade chihuahuor först men nu älskar han honom men vill inte erkänna hahah.



Jaaa visa bild om du hittar =D



Håller med d blir nog dyrt att flyga över för att hämta en hund liksom, sen ska man ha tid, har ni det? Asså att uppfostra dem. Det krävs fan mer än vad jag trodde, hehe.

2010-10-07 @ 09:28:21
Postat av: Cybéle

Jag kollar på det programmet (= i like it!

2010-10-07 @ 12:42:40
Postat av: Cybéle

Går på fredagar klockan 17 :)



Jo Grey´s Anatomy va faktiskt bra igår!



Ska jag berätta nåt? Mohaha ;)

2010-10-07 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback