Brunch

Hej igen,
Sitter här några timmar senare och solen har nu gått ner över stan. Jag inväntar MTV Video Music Awards som börjar kl 20:30. Jag brukar inte titta på det men nu kände jag att jag ville det tack vare att det är så många bra artister som jag vill se, bl.a. Eminem. Håller ni inte med om att han verkligen har blivit hur bra som helst? Nu menar jag inte bara hans singel som spelas på radion hela tiden utan hela albumet är faktiskt skitbra. 
Aaaanyyway... jag messade Kate för att kolla vad hon hade för sig och då fick jag veta att hela gänget planerade att gå och äta en brunch på super coola stället Salty´s (Det var bl.a. dit Elwood tog mig på min 30-års dag). Jag tyckte det lät som en bra idé att gå eftersom deras helgbrunch har ett rykte om att vara helt fantastisk. Men det är lite dyrt, 40 dollar betalar man och så får man äta hur mycket man vill, men sedan läggs det ju på moms och skatt så slutnotan landade på över 50 dollar... så det kanske inte är något man gör varje helg direkt hehe.
Det var iallafall jättegott! Jag började med att smaka av skaldjursmenyn, sedan åt jag supergoda ägg Benedict, Mac and Cheese mm, och sist så tog jag och Kate en massa med efterätter som vi delade på. Vi åt inte allt för det var vi för mätte för men vi såg minsann till att smaka av allt! 
Efter att jag kommit hem blev det en del fixande hemma, passade på att tvätta, och städa hela huset. Maken kollade på Amerikansk fotboll och höll på och driva mig till vansinne med hög ljudnivå på TV:n som blir ännu högre, såklart, varje gång det är reklam... vilket det är var 10:e minut typ. 
Jaja, lämnar er med lite bilder från helgen som varit!
Vår dessert tallrik som vi delade på, det godaste var helt klart vanilla cheesecake ( den med en liten jordgubbe på)
'
Dessertbordet
Det trevliga sällskapet
Denna bild togs i fredags, den kvällen då jag var såååå trött hehe... vi tog den utanför baren/reston vi besökte. Här är vi på väg hem iallafall tillsammans med Frida.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback