JAAAAAA

Jag har väntat på den här dagen enda sedan jag klev av planet den 9 november förra året. Jag har drömt och fantiserat om den dagen då någon i det här landet faktiskt skulle vilja satsa på mig. Och i dag hände det. Samtalet som jag väntat på. Hon ringde mig kl halv åtta på kvällen. Jag låg och softade framför Tv:n och trodde att det var en kompis som ringde. 
Hon berättade för mig att trots att jag inte jobbat med health research innan så var hon imponerad av mitt driv och min vilja att lära mig. Hon sa att jobbet är mitt och att jag kan börja på Måndag. 
Tror fan inte det är sant, är så lycklig att jag nästan sitter och skakar. Jag vill berätta för hela världen... nåja alla jag känner då haha, men alla ligger ju och sover i Sverige. De kommer ju bli vättskrämda om jag ringer nu haha. 
Så jag berättar för er... ohh jag är så glad, jag har fått ett jobb, ett RIKTGT jobb!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Hahaha söt du är!! GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!! Det förtjänar du!! =D

2010-09-15 @ 09:38:07
Postat av: Cybéle

Grattis syrran till jobbet :), Det är du värd <3

2010-09-15 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback