Tråkigt

Hej, I dag har jag riktigt tråkigt, for some reason. Elwood ligger och sover, för han ska jobba natt. Jag sitter och surfar, har gjort det typ nästan hela dagen. Jag börjar bli uttråkad på mig själv.
I morse gick jag upp och hade lite skype time med familjen. Sedan mejlade jag lite kontakter jag har här om jobb. Min rekryterare Julia ringde mig nästan på en gång och undrade om jag ville hoppa in som vikarie i en och en halv vecka på en arkitektfirma. Jag tackade ja, så jag börjar imorgon. Jag känner mig lite stressad för det nu eftersom jag inte ägnat detta så kallade uppdrag en tanke... knappt kollat in deras hemsida heller. Baahhh får ta det imorgon... orka liksom.
Ni minns det jobbet jag berättade om när jag var i Sverige då jag fick komma in på intervju. Jo jag fick ju ha en telefonintervju med dem och den gick jättebra. Men jag fick aldrig jobbet eftersom jag befann mig i Sverige och de ville ha någon pronto. Men de verkade gilla mig iallafall eftersom de bjöd in mig på en intervju till en annan tjänst som var minst lika bra. Jag var på intervju med dem förra veckan... och nu sitter man och väntar på ett svar, eller ett livstecken. Min intution säger mig att jag inte kommer få den eftersom det är ett jobb som har med health research att göra och hon undrade om jag jobbat med det innan och jag sa nej... såå ahhhh får väl se hur det går. Vet inte ens om jag vill ha jobbet... agghhh vet inte vad jag vill.. jag vill ha en massa pengar så jag kan inreda vårt hem!!
På tal om inredning, i dag gick jag ner till stan och besökte bl.a. Bed Bath and Beyond och köpte superfina prylar till badrummet. Allt var från DKNY superfint och fräsht. Jg blev riktigt nöjd förutom med badmattan som var lite i det minsta laget haha. 
Nä mina vänner nu ska jag call it the night.. jag är så uttråkad!
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback