Vinter

Hej!
Oj så helgen har sprungit förbli och jag både känner mig redo att gå till jobbet och inte på samma gång. Jag vet inte vad det är jag vill eller vad det är jag längtar efter men jag hittar ingen ro i något just nu. Det är mycket som är på G, mycket positivt, och allt jag behöver göra är att ta det där första steget och bara göra det. Det är saker jag har satt upp som mål, och annat som jag drömmer om, som jag vill realisera. Nu. Måste bara ta det där första steget.
Den gångna veckan har jag börjat att träna seriöst på gymmet och även ändrat mina kostvanor. Resultatet, efter en vecka, är helt fantastiskt. Jag känner mig starkare och har mer energi om dagarna. Jag försöker skapa en positiv känsla kring träningen, och nu har min morgonträning (innan jobbet kl 6 på morgonen) kommit att bli en favorit. Det känns så speciellt att köra ett gympass och sedan duscha och fixa sig efteråt. Jag känner att jag har en massa energi och är redo att möta dagen. Målet med träningen är att det ska bli en naturlig del av mitt liv: som att äta, sova, eller åka till jobbet. You just gotta do it liksom.
Nu är dagen snart slut och jag önskar er en fin vecka! Jag är så slut att jag är redo att kasta in handduken (sova) redan nu. Jag vet att maken gett upp i allafall, han har redan somnat på soffan och klockan är inte ens 21:00 än.
...MÅSTE VARA VÄDRET!!
Längar tills hatmånaderna (jan, feb, mars) är över!!!
Förresten, min kära vän och gamla Seattle buddy Helena har börjat blogga! Jag tycker ni ska kolla in hennes blogg här på inspiredgirl

Kommentarer

Postat av: Lexi

I admire you alot buddyyy!! Kan du inte smitta av dig lite så jag ens börjar orka träna? =P

2011-01-10 @ 09:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback