Lördag i Kirkland

Heeeej! Söndag kväll, eller snart midnatt, bara 10 minuter kvar. Kom precis hem från en shoppingrunda med tjejerna, och har jordens halsbränna:-(
Anyway, hoppas helgen varit bra! Jag är ledig imorgon för då är det en röd dag - Martin Luther King Day!! Yeeii:-))
Inget jobb med andra ord, jag ska njuta av att vara uppe länge i dag och sova ut imorgon!!
Helgen har iallafall varit bra. Jag åkte ju som jag berättade tidigare till Kirkland (20 min utanför Seattle) där Frida och Kate bor. Jag har ju inte träffat dem på så länge så det var så skönt att äntligen få umgås på riktigt. Vi hade väldigt roligt i allafall och det blev lite för mycket att dricka. Eller egentligen inte men jag tror att jag börjar bli gammal Ha ha för jag tål knappt alkohol nuförtiden:-) Jag vakna tom bakis idag!! Ahh vilken kväll, men kul hade vi.
Vi var hungriga och ville testa en ny restaurang. Så vi gick till Lucia. Ehhh jaa vad ska man säga, vi betalade 19 dollar för maten och vi blev inte ens mätta:-( Det var lite risotto med hela TRE tigerräkor!! Vi delade på en flaska vin och det var gott! Vi fick sen för oss att vi ville äta mer...
... så vi gick till vårt absoluta favoritställe ICactus! Ett Mexicansk ställe (of course!) och de serverar riktigt god mat. Där åt vi lite förrätt och drack lite till...
Spicy Calamares med Guacamole, salsasås, och chips, och en Corona såklart... så gott! I bland är det bättre att bara stick to old habits:-))

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback