tjena!

Heeeej! Oj det blir en hel del bloggpauser här på bloggen nu under sommartid märker jag.... fyy skäms på mig:-)
Den här veckan har varit väldigt fullbokad och det kommer inte bli lugnare heller i och med att brorsan kommer hit på onsdag. Jag får helt enkelt göra så att jag bloggar när jag har tid!! Sorry guys:))
Denna vecka har sätt ut som följer:
Måndag: Enda lugna dagen för min del.. jag åkte hem efter jobbet och gick direkt till träningen och där sprang jag i 30 min. Sedan så hade jag värsta "runners high" och körde massa benövningar på styrkemaskinerna. Sedan så dansade jag typ hem överlycklig för att jag hade kommit över mitt stora hat för allt som har med springa och jogga att göra (notera: detta var andra gången jag joggade. EVER!)
Tisdag: Jobbade som vanligt och sedan hem för att gå på en lägenhetsvisning precis bredvid vår nuvarande lägenhet. Var faktiskt riktigt excited och såg fram mot att se om den skulle passa oss. Vad händer!? jo idioten (the landlord) vägrade svara när vi ringde honom så det blev ingen lägenhetsvisning:-( Men men... vi (Elwood och jag) åkte efter det till Eastlake Bar and Grill där vi käkade middag med några av mina kollegor och deras respektive. Det var superkul, jag glömmer ibland att jag jobbar med världens roligaste personer.
Onsdag: Efter jobbet blev det att käka på Mexico med tjejerna vi satt på restaurangen fram till 10 på kvällen och sedan blev det direkt sägen och soooovaa. Hela dagen fick jag sota för att jag sprunit 30 min på löpbandet (jag har ju aldrig sprungit innan). Jag hade sååå sjukt ont i mina ben hela dagen.
Torsdag: Smärtan i benen var borta så jag körde ett vanligt konditionspass på gymmet efter jobbet. Inte alls lika roligt som att springa (damn jag är hooked).... Men ingen smärta efteråt i allafall och det är ju alltid något.
Fredag: Kom hem och hängde en stund innan Frida och Kate kom förbi och vi gick till Broadway och käkade saltglass.. haha jaa det är så vi kallar den för. Stället är lite fint och serverar chockladmartinis och en hel del fantastisk god glass. Vi hade det mysigt och stannade där till stängning kl 01:00.
Lördag: Aooow kaosdagen hahah... började med att intervallpass på löpbandet och fick såklart döont i benen igen:-( Skulle sedan bege mig till Kirkland för lite förfest hos Frida men bussjävlen var 1h försenad. Efter förfesten så åkte vi till BOKA för lite mat och dryck och sedan blev det en klassisk utgång på Pioneer Square med tillhörande dans, lite dricka hmmm, hehe och ont av för höga klackar. Men overall en superkul kväll!!
Söndag: Tjejerna kom över till mig och vi hängde lite innan vi drog tillbaka till Kirkland för mer mexicansk mat. Jag kom hem för ett tag sedan och ska snart hoppa i säng. Imorgon bär det av till Outlet Mall efter jobbet. I morgon är också Kate´s sista dag här i Seattle sedan åker hon hem till Sverige. Hon kanske kommer tillbaka om hennes visum går igenom.. annars är det hennes sista dagar här och det är såklart sååå trååkigt:-(((
Frida öppnade sin finaste champagne för oss i Lördags, den var supergod!
BOKAAAAA: I love this place:-)
Vi hörs senare i veckan!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback