döstressad!

Hey guys! Haha sorry för den superdramatiska rubriken haha;-)
Sorry for den dåliga uppdateringen. Denna vecka är det fullt upp på jobbet och fullt upp på den lilla fritid jag har. Och än är det inte över på länge. På lördag morgon flyger jag till Baltimore på östkusten för en konferens med jobbet. Det blir jag våra två chefer samt en kille från forskarlaget och en tjej från avdelningen som sysslar med översättningar av forskningsrapporter.. och så jag då som är VD assistent:-) Vi sticker som sagt på lördag och är tillbaka nästa onsdag runt 23:00 i Seattle.
Är jag nervös? JA! F n det känns inte som jag kommer att kunna slappna av förrens jag är framme. Jag ska i allafall försöka blogga därifrån och visa er lite bilder på allt som pågår.
En rolig sak är att jag och den här tjejen som ska med os kanske tar en liten tripp till Washington DC. Det ligger tydligen en halvtimma bort med tåg. Hon har en vän där som hon vill besöka och frågade om jag ville hänga på. Jag hoppas vi hinner göra det!!
Vädret har annars varit super super här i Seattle hela veckan, så varmt och skönt!! Och det bästa är att det ska vara även varmare i Baltimore, yeeey!!!
Imorgon sticker jag och maken och kollar på en lägenhet som vi har spanat på. Den ligger på Queen Anne och är en tre a med balkong, öppen spis, och gym:-)) Vi får se om vi fallar för den för isåfall skriver vi på kontraktet på en gång. Vore nice att ha en större lägenhet så att brorsan kan få ett eget rum när han kommer hit nästa månad.
Ok guys nu ska jag fortsätta med middagen och tvätten och allt innan det blir läggdags. Ha det bra så länge så hörs vi snart!!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Hoppas ni får lägenheten gumman!! =D

2011-05-20 @ 10:18:18
Postat av: Lexi

Hey buddy where are you?!!

2011-05-27 @ 09:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback