Jag dööööör så bra!!!


För, 
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där 
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu 
Du, håll ut
Du vet att, 
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer 
Baby, jag tror jag är kär

I taxin, i trappen, i hissen, i hallen 
Jag faller 
Faller


Underbara Veronica Maggio med Jag Kommer, Åh vad bra den är! Den här låten påminner mig lite om min studenttid vid Linköpings Universitet. Den får mig att tänka på Flamman där vi alltid gick ut och festade på helgerna. Den får mig att tänka på att vara kär:-)
Jag tillägnar den till min egen babe.. my Elwood!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Visst är det så? Annars känner jag att inte mkt förändras när man gift sig.



Hehe du tjatar inte, jag vill sååååå gärna till USA!! =)

2011-05-11 @ 09:40:38
Postat av: Cybéle

Meen taskigt jag skulle bajsat på dem oxå :P..



Det skulle jag nog älskar allt som e litett & sött^^



Här hemma e det e bra :).Dsamma Kram

2011-05-11 @ 13:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback