Tar en liten paus

Hej kära bloggläsare (om jag har några kvar hehe). Jag måste tyvärr meddela att jag tar ett sommaruppehåll på bloggen och beräknar vara tillbaka när saker och ting lugnat ner sig lite. Det bör vara runt den tiden min kära bror åker hem, i mitten på juli, och kanske även när en av mina vänner som kommer på besök efter brorsan åkt också åker hem. Gaaahh det är full rulle här men vi har det superduper bra, jag är så glad att tompalompa är här på besök.
Nu sticker jag och brorsan ut på kvällspromenad! och i övermorgon åker vi till CALifornia baby:-))
Tomas första timmar i Seattle och jag färsk hemkommen från jobbet (mao. jäkligt ofräsh och blek hahah)
Vi  hörs senare i sommar!!!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Noooooooo! Kan du inte försöka slänga in något inlägg då och då istället för att inte blogga under den tiden helt?

2011-06-21 @ 09:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback