Lördag!

Hej Peeps,
Åh vilken lördag sen, vi satte i hop garderoben vi köpte på Ikea. Det tog halva dagen, typ. När det var klart så fick jag äntligen rensa upp i vår "öppna garderob". Tvingade maken att slänga massa kläder o skor som han samlat på sig (har alla män svårt att göra sig av med gamla kläder och skor?) nu ser det iallafall supermysigt ut i lägenhet och jag är nöjd. På kvällen klädde jag upp mig och vi gick till en pub/biljardhall för att dricka några drinkar med makens vänner. Det var en trevlig kväll. En tanke som slog mig bara är att folk i Seattle verkligen lever upp till sitt rykte som ett laid back folk, för nämligen ingen klär upp sig här!!! jag dööör, jag saknar lite glitter o glamour:)
Here are some pics:
Hubby och jag tar en drink. Jag drack bl.a. en Margarita. Jag blev inte besviken. Det blev jag alltid hemma i Sverige:-)


Kommentarer

Postat av: Lexi

Sååå fina ni är!! Seattlebor platsar nog ganska bra i Sverige med tanke på att dem inte gillar klä upp sig, haha=P

2009-11-23 @ 12:31:57
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback