The day before the Big Day

God Morgon!
Jag befinner mig just nu i Arlington, en liten håla som ligger ungefär en timmas bilresa norr om Seattle. Vi kom hit för ett par timmar sedan efter ha sittit fast i trafiken ett par timmar. Imorgon är det Thanksgiving och det är en riktigt stor holiday här i USA. Det märks verkligen, överallt talar man om den stundande morgondagen, vad man ska äta och hos vem man ska fira. För mig gör det detsamma, men det blir nog mysigt att samlas alla för att äta middag imorgon eftermiddag. Det roliga är att det är en helgdag imorgon och på något vänster går jag omkring och tror att det är helgdag hemma i Sverige också, typ fredag eller nåt:-)
När hörrni nu ska jag kolla vidare på Family Guy.
Ha en fin torsdag så hörs vi imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback