Åh så kul!

... ja showen i går på Teatro Zinzanni var grymt bra. Jag är så glad att jag tog möjligheten att följa med Kate som hennes gäst, även fast det innebar att jag var helt slut när jag kom hem och däckade så fort jag la huvudet på kudden. 
Jag har inga bilder då Kate var den som fotade men så fort hon skickar över dem så lägger jag upp dem här så ni får se. 
I går så skulle vi allafall ses klockan halv sex nere på stan. Jag fick lov att byta om och sminka mig på jobbet och sedan bege mig i ösregn (såklart vad annars) ner till bussen. Väl i stan så åkte vi mot Teatro Zinzanni som är en superhäftig restaurang/teater tält med en massa duktiga performers som underhåller gästerna medan man äter. Hela känslan av stället och framträdandena kan beskrivas som Moulin Rouge (stavning?). Vi blev serverade en 5-rätters middag och showen och ätandet höll på från klockan 18 fram till 22:30. Underhållarna tog upp folk på scenen några gånger under kvällens gång och jag var livrädd att de skulle plocka upp mig för jag hatar verkligen att utsättas för sådant. 
Nåja, alla in all så var det en superb kväll och nu är man tillbaka till verkligheten igen.. och det regnar fortfarande!! I helgen så är planen att jultpynta lite hemma, så jag ska få maken att skjusa mig till närmaste Target, Wal Mart eller vad det nu kan bli. 

Inne i tältet och i restaurangen.

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Kul att du hade det trevlogt! :)



Och ja Moulin Rouge va rättstavat ;)

2010-12-10 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback