fixardag

Shish vad jag handlar och handlar, bye bye julbonus liksom:-) Men jag köper bara saker jag behöver, och of course lite egoprylar med:-))
Det är måndag kväll och första dagen på julsemestern. Det har varit en lugn dag, jag gick in till Broadway (en shoppinggata) som ligger ett par kvarter från där vi bor. Det finns lite roliga affärer där, jag hittade bl.a. ett par snygga True Religion jeans, som of course är för långa, måste korta dem lite. Jag köpte även lite toning till håret, en massageborste, och lite annat smått och gott. Jag köpte även gymkort, som jag har gått och tänkt på ett tag nu. Gymmet ligger väldigt nära så det känns bra, jag är taggad!!
I går söndag var jag ju nere på stan, och det var faktiskt ganska lugnt. Jag fick med mig ett par snygga skor hem som var nedsatta 120 dollar, så jag fick dem för 120 haha... dyrt men d va märkesskor så jag är nöjd, de är supersköna!!
Imorgon blir det möte med en gyminstruktör kl 9 på morgonen för att gå igenom en träningsplan. Efter det har jag bestämt träff med en gammal kollega från mitt allra första jobb, det jag hade i somras. Tjejen ska jag träffa på University Village, så det blir nog lunch, lite shopping, och fika. Ser fram mot det!!
Nää nu är det dags att titta lite på TV... sorry för det halvtråkiga inlägget, sega dagar seg hjärna:-))

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Hej gullis!



Zeinab är gravid & hon ska döpa sin dotter till Cyntiha ;)

2010-12-29 @ 23:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback