Julen är över..

Thank God för det!!!
Jag har visserligen haft en underbar julhelg men seriöst jag pallar inte mer! Vill bara att nyår ska vara över så att saker och ting kan återgå till det normala. Men däremot ser jag fram mot mellandagarna, det är så mysigt med att inte göra något, shoppa på rean, umgås med vänner, och bara ta det lugnt. 
I går var det ett super lyckat julfirande för mig och maken som var värdparet. Jag fick höra av min svärmor av hon var superimpad av hur vi skötte oss som team och att vi hela kvällen hade kontroll över allt... dvs. no chaos at all!! Måste säga att jag lärt mig det av mamma, jag tycker hon är en exceptionell värdinna, hon har råkoll på allt och ser till att alla trivs och känner sig välkomna. Så jag gjorde som mamma och det blev success!!
Jag tycker Elwood var såååå söt, han lagade världens godaste skinka, stuffing, och sweet potato pie. Och jag fixade resten. Vi, plus svärföräldrarna, plus Zach (elwoods bror) och hans flickvän drack en massa vin, åt gott, pratade, tog en massa bilder, och när det var dags för dessert så spelade vi ett roligt julspel. De åkte strax innan midnatt, och jag var helt slut literally. Jag låg utslagen på soffan haha och orkade knappt resa mig upp.
Maken diggade sin present han fick av mig, en fin kamera från Canon. Och jag älskade min present, the best thing ever. Jag fick en kaffemaskin av honom (en sådan med kapslar) en superslick sådan med massa funktioner, plus an hel kartong med kaffekapslar från Tullys, och två andra bolag jag ej kommer ihåg namnet på) och en sån där kapselhållare som snurrar. Det ser så fint ut i köket, och jag har redan druckit två koppar i dag!!
I dag är det morgon den 26:e, får se vad jag hittar på denna söndag... funderar på att kolla in mellandagsrean! men är rädd att det är kaos på stan och jag orkar inte med det känner jag:-(

Kommentarer

Postat av: Lexi

God Jul Cessieeeeee! Lite sent men ändå =)

2010-12-27 @ 09:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback