rambling...

Det är tisdag kväll och jag känner att jag tappar lite fokus på bloggandet. Jag vet liksom inte vad jag ska skriva om. Jag tror att det har att göra med att det snart är jul och att vardagen kommer lite i skymundan.
Imorgon är sista dagen på jobbet. Vi kommer fira det genom att ha en julfest då klockan blir tolv på dagen. Två av mina kollegor har fått uppgiften att ansvara för julfesten och jag är säker på att de har gjort ett bra jobb. Vi kommer äta mat från en känd catering firma, dricka gott, och utbyta julklappar, och eventuellt leka lite lekar. Det blir nog jättebra, jag längtar ihjäl mig faktiskt.. inte så värst mycket efter själva julfesten men mer för att åka hem och äntligen vara ledig på riktigt fram till 4 januari!!
Imorgon kommer min kollega och plockar upp mig igen och jag har köpt en liten present till henne för att jag tycker hon har varit en sån bra kollega och vän på jobbet. Så jag hoppas hon ska bli glad över presenten. What else, hmm jo får nog också jobba undan det sista och lämna allt till chefen så hon kan godkänna allt under tiden vi e på julledighet. Ahh allt känns bra nu helt enkelt. Och tro det eller ej men jag är jäkligt glad att jag inte är i Sverige just nu: usch och fy för kylan, snön, och jäkla SJ som jag ogillar mer än allt annat! Hoppas att mina nära vänner som ska bege sig ut på vägarna kommer fram i tid och utan krångel!!
Ok nu går jag och lägger mig..!! natti natti

Kommentarer

Postat av: Lexi

Vilken lyx! Får ni ledigt så länge bara sådär?? =D

2010-12-22 @ 09:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback