yo yo

Hej! Sitter och kollar på CBS 60 minutes och USAs nya talman intervjuas. Han är tydligen en riktig lipsill.. han började precis att gråta under intervjun och hans fru försvarade honom och sa att han har kommit att bli lite känslig den senaste tiden, ehhh!??
Detta påminner mig om när jag pluggade på UW här i Seattle för fem år sedan. Jag läste en kurs i Amerikansk säkerhetspolitik och en dag kom det en gammal man som hade haft en lång karriär bakom sig i Vita Huset. Nice tyckte jag och såg fram mot hans föreläsning. Det slutade med att han lipade sig igenom hela föreläsningen på 2 h. Alla salen satt och vred på sig lite förvirrat och undrade vad han höll på med. Jag trodde att han drev eller höll på och spela ett spel för att skapa mer drama kring sin berättelse. I allafall veckan efter så berättade vår professor för oss att den gamle mannen hälsar och ber om ursäkt till oss för sitt beteende. Tydligen så åt han en medicin som gör honom känslig och väldigt gråtmild berättade professorn för oss. Ja det var en konstig upplevelse haha. 
Hoppas ni har haft en bra helg i allafall! Min har varit helt okej. Det har spöregnat non stop hela helgen så jag har inte direkt haft någon lust att befinna mig utomhus. Men vi hann komma i väg till affären och köpa lite julpynt igår (precis som planerat). Det var jättemysigt att klä granen och pyssla med ljus och dukar, och annat pyssel igår natt när vi väl hade kommit hem från vår shoppingrunda. Det känns så mysigt att vara hemma nu. Och jag har så mycket ljus, inte bara från julgranen med även från stan där utanför fönstret som lyser upp kvällen och så Space Needle såklart med som har fått sin egen julgran på toppen.
Vår julgran och en liten skål med kottar som doftar jul (köpte dem i en påse) och så massa peppermint stavar haha ni minns väl jag gillar mina peppermint candy canes!

Kommentarer

Postat av: Charlene

Jag gillar också candy canes :)

2010-12-18 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback