Sjuk tror jag:-(

Åh jag har kännt mig "under the weather" sedan igår morse. Vet inte riktigt vad det är men ni vet när hela kroppen känns fel. I dag så kunde jag knappt få något gjort och nu har jag legat och kollat på alla veckans avsnitt av Paradise Hotel. Min hals värker och det gör ont när jag sväljer, jag är inte ens suger på mat. Jag försökte tom att fresta mig med en Burrito eller kanske en pizza slice från Paglicacci, mina favoritställen, men nej... jag är inte sugen. Alls. Jag som alltid är sugen på mat:-(
Jag tycker dessutom väldigt synd om mig själv, men jag ska rycka upp mig, imorgon måste jag känna mig piggare, jag ska träffa en tjej över en fika. Vill ju så gärna gå ju.
Hoppas det inte är halsfluss bara, kan minnas att det var så här det kändes back in the days när jag hade det. Thank God att jag betalde räkningen för medical insurance, annars hade jag stört mig på min förmåga att skjuta upp grejjer just nu. Man ska aldrig snåla med sin hälsa liksom.
Inte riktigt lika gul i ansiktet är jag men jag känner mig ungefär lika inspirerad som gulgubben på bilden ovan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback