tröttis

Hej på er,
Shit vad trött jag är. Jag satte mig precis ner på soffan och kl är strax över halv nio på kvällen. Dagen var verkligen lång i dag. Jag var framme runt kl 9 på morgonen och då fick jag sitta med min chef. Jag kommer jobba som VD assistent och denna tjänst är helt ny. Detta är pga. företaget har fått en massa nya forskningsuppdrag på senaste tiden vilket har lätt till att min chef helt enkelt inte har tid med allt som pågår på hennes agenda. Det är där jag kommer in som hennes assistent. Det roligaste med jobbet, so far, är att det verkar vara ett utmanande arbete där man får använda hjärnan. Arbetskamraterna verkar också vara trevliga så det är ju bra!
Gish vilken tråkigt inlägg det blev.. men jag har tappat fokuseringsförmågan:-))
Hehe hittade den här gamla bilden på mitt förra jobb vid högskolan i Kristianstad... det va goa tider det:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback