datordöd

Hej alla!
Nu ska jag passa på att skriva ett kort inlägg fort innan min dator totaldör. Min adapter har nämligen gått sönder så jag kan inte ladda min svenska dator. Så jag måste köpa en ny snart snart!
Hoppas ni haft en bra helg:-) Min har varit superrolig, som vanligt:-)
Karla, jag och maken, samt mina vänner här var ute och åt på finrestaurang och sedan drog vi till PINK där vi dansade hela natten lång (eller ja fram till två då).
I går åkte Karla hem och det kändes lite tomt och konstigt utan henne. Nu är man tillbaka till rutinlivet igen. I juni kommer brorsan på besök och jag bävar redan för när han ska åka hem. Det är verkligen hemskt när ens gäster åker... det känns så tomt och egendomligt på något sätt. Jag ville så gärna också hoppa på flyget med henne hem till min familj och alla där hemma att jag satt och sura hela kvällen. Jaja, det är nog bra att jag inte har besök så ofta, mitt hjärta hade inte pallat:-))
Lämnar er med en lite bild på oss! ska lägga upp fler så fort dator lever igen:-))

Kommentarer

Postat av: Lexi

Kan tänka mig hur du känner =( man får försöka tänka positivt helt enkelt =)



Så fina ni är förresten =)

2011-04-05 @ 09:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback