Jag Miss USA;-)

Vi satt och pratade, jag och mina kollegor, förra veckan under lunchen och vi kom in på Libanon och libanesiska kvinnor. Jag berättade att Miss USA 2010 (Rima Fakih) faktiskt är Libanes och är tom född i Libanon. De allra flesta visste ju redan om det, men inte vår administratör. Efter lunchen fick jag bara lov att googla fram lite bilder på Rima så han fick se hur hon ser ut. I slutet på förra veckan fick jag se att han hade lagt upp en bild på henne men photoshopat in mitt huvud istället på kylskåpsdörren. Höll på att dö av skratt nr jag såg bilden.
Jag och min kollega är ansvariga för att hålla rent i käket denna vecka (därför sitter min bild på kylskåpsdörren). Varje vecka brukar vår administratör skoja till det och liksom photoshoppa in folks ansikten på andra kroppar. Nu fick jag vara miss USA:-) Något jag absolut kan leva med MEN jag skulle nog aldrig ha på mig mina glasögon på en sådan tillställning hahaha:-)
Orginalet Rima Fakih

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Haha =D

2011-02-01 @ 09:42:24
Postat av: Lexi

Hahah va roligt! Vilken härlig stämning ni måste ha på jobbet=)

2011-02-01 @ 09:59:53
Postat av: Elise

Hahaha vad roliga dom är:D klockrent



Babe är ju ganska snällt, ni får se till att skaffa några smeknamn;)

Ja, alltså vi vill ju gifta oss, helst inom 2 år, men man vet ju inte om ekonomin tillåter, vi båda vill gifta oss i libanon, ett sådant bröllop som vi tänkt oss kommer att kosta kring 40000 dollar, det tar ju ett tag att spara ihop det:)



Hur gjorde ni?

2011-02-01 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback