min helg!

Hallåj!
Nu är jag tillbaka igen, inte så frisk och kry som jag hade hoppats, men väl vid gott mod. He He den här helgen har verkligen inte varit den bästa om vi ska tala om hälsa. Jag har varit i ett "mellanland" kan man säga mellan sjuk och frisk, eller frisk och sjuk; det går i omgångar. I fredags var jag hemma från jobbet, jag tänkte att tre dagars vila skulle vara bra, men framåt kvällen så kände jag mig hur pigg och frisk som helst. Dessutom så var jag fruktansvärt rastlös så jag bestämde mig på kvällen att gå hem till en kompis och dricka vin. Kanske inte det smartaste men jag pallade inte sitta hemma. På lördagen gick jag och tränade, och jag tränade även i dag. Inte smart! Jag har aldrig varit så matt efter en träning som jag var i dag. Usch ingen rolig känsla och nu sitter jag här och bara känner förkylningen i bröstet, jag hostar, det rinner lite smått om näsan... bläääh... kan bara tänka mig hur det kommer kännas imorgon. Och jag får verkligen inte vara sjuk imorgon, jag måste till jobbet!!
Nåväl, nu ska jag inte klaga så mycket mer:-) här kommer iallafall lite bilder från helgen:
I lördags for vi till Convington till en kvinna som har hand om våra taxes eller skatt. Hur säger man det på svenska? Vi fick "goda nyheter" där, tydligen så ska vi betala 1000 dollar i restskatt... kul:-( Efter de "goda nyheterna" så åt vi lunch på Arbys. Vi gjorde det förra året också (åt lunch på Arbys) så jag kände att det kanske var dags att skapa en ny familjetradition hehe. De har iallafall supergoda curly fries och till maten drack jag rootbeer (cola som smakar som Jenka tuggummi). Ja mer amerikanskt än så kan det inte bli hahaha
I fredags, på Urban Outfitters, hittade jag världens häftigaste kylskåpsmagneter i form av Iphone appar. Jag och maken är ju fästa vid våra Iphones så det passar ju perfekt att ha magneterna på kylskåpet... ifall vi skulle få lite abstinens:-)
Jag köpte även Emergen C - vitamindrink i helgen och av det har jag druckit en hel del, i hopp om att jag ska hålla en eventuell förkylning borta. Det gick ju bra tills jag valde att pajja allt med att gå och träna..
Jag och Frida smög oss i väg till Red Robin vid the Waterfront (ja vi hade utsikt över vattnet när det regnade som mest i dag, mycket trevligt) Vi var superhungriga och på lite "syndarhumör" så vi åt en äkta amerikansk cheeseburger med pommes och massa med cola. Till efterrätt så delade vi på friterade cheesecake bollar som vi doppade i smält chocklad och jordgubbssylt. HeHe återigen, mer amerikanskt än så här blir det inte.
Vi hörs imorgon kära läsare, nu ska jag mysa lite med min man, kolla på en film och äta lite till Ha Ha:-)))

Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha ellerhur:) vi får hoppas på det bästa:)

2011-02-28 @ 06:22:03
Postat av: Johanna

Jo tack, nu borjar jag anteliigen kanna mig som mannska igen! :) Sa det verkar ga at det battre hallet nu! Haller tummarna att det vander for dig med snart! Ar ju inget vidare att bara ligga i sangen och inte ha ork till nanting... hade nog varldens trakigaste helg den som var... men nu sa! :)



Krya pa dig nu! Kram

2011-03-01 @ 00:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback