mmm

Hej Hå!
Äntligen har vi kommit halvvägs i veckan. Snart är det fredag och då ska jag sova!! Det blev upp tidigt i dag igen och köra ett konditionspass i 45 min. Det kändes jäkligt bra, men jag var lite mör i benen efteråt:-) När jag väl kom hem från jobbet var det hemmafrusysslor för hela slanten, tvätta, laga mat, städa undan, diska, fixa lunch till Elwood etc. Shit jag är helst slut nu, vill bara sova!!
Imorgon sticker jag hem till Ali, kanske min blivande svägerska!? vi ska iallafall käka lite middag hos henne. Det ska bli kul.
Amen Gud vad tråkigt det blev nu... better call it quits!
God natt!!

Kommentarer

Postat av: Libankatharina

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-05-20 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback