15 saker ni inte visste om mig!

1. Jag är sämst på att se klart filmer, jag somnar alltid innan filmen är slut
2. Jag avskyr att titta på musikaler, Sci Fi, Disney- och äventyrsfilmer (jag vet jag är jättetråkig!)
3. Jag har en magisterexamen i Statsvetenskap och drömde, som student, om en karriär inom EU.
4. Jag har väldigt lätt för att lära mig låttexter utantill och sjunger och dansar gärna med i alla låtar om radion står på ..
5. Jag pluggade Spanska i Madrid en termin; där fick jag höra att mitt uttal var perfekt men att min grammatik sög (men jag fick i allafall godkänt på kursen) hehehe
6. Jag anser att den viktigaste relationen man har är den man har med sig själv!
7. När jag var liten drömde jag om att bli flygvärdinna (i dag så är jag glad att det inte blev så för att jag avskyr att flyga!!!).
8. Jag kan inte rulla mina R och ibland när jag pratar så låter mina R som L. Dessutom pratar jag alldeles för fort och alldeles för mycket ibland:-)
9. Jag är sämst på att gå till posten och posta grejjer .. jag skickar aldrig julkort, eller tackkort, eller något alls för den delen (sorry kära vänner och familj, men jag uppskattar alltid när ni skickar saker till mig ska ni veta).
10. Mitt drömresemål är Mexico, Australien, California (jag älskar California!!!) samt att få ta med Elwood till Libanon så han får uppleva mitt hemland och min favoritstad Beirut
11. Jag tänker på min familj och mina vänner hemma i Sverige varje dag
12. Mitt drömyrke är att jobba inom någon politisk organisation med omvärldsbevakning eller att jobba som Studie- och yrkesvägledare på ett universitet (helst UW här i Seattle)
13. Jag köper nästan aldrig underkläder eller smink (för det är så tråkigt) däremot så handlar jag gärna smycken, partytoppar och vanliga toppar. Och jag går nästan aldrig i kjol eller klänning.
14. Jag är ganska bekväm av mig och lämnar motvilligt storstan en längre period
15. Jag är jättetråkig av mig då det gäller sällskapsspel eftersom jag för det mesta väljer att inte delta

Kommentarer

Postat av: jano

God morgon, jag gjorde kycklinfile, potatis, lök, färska champinjoner och paprika i ugnen. Jag delade alla i små bitar och blandade dem med ketchup, senap, vitpeppar,olja och salt och la ner dem i en ugnsform och la dem i ugnen i en timme på 200 grader. Super super gott :)



jag har mattorka idag hahaha, ringer mamma varje dag och frågar vad hon ska göra och om hon kan ge mig några tips hehe.

2011-01-26 @ 08:34:25
Postat av: Lexi

Haha bra lista!! Jooo visst är den kvinnan störd? Hur fan kan man äta soffor?? Eller ja stoppningen?

2011-01-26 @ 09:43:32
Postat av: Cybéle

Kanske när dem har mer tid! (=, men ska prata med dem när dem kommit hem!



För man måste borra & ha massa sladdar & skit



Det är bra att sova där! (=

2011-01-26 @ 14:36:11
Postat av: Elise

Vad kul att du tittade in till mig:)

Nu blev jag sugen på dumle med, haha, inte bra:)



Jo men alltså mackorna är ju inte äckliga, det är bara det att när man äter det ganska ofta så är det bara uuuuuuuhhhh:)

Men idag står jag för matlagningen, då blir det hel kyckling i ugnen med potatis och vitlöksaioli a la libanon:) Aldrig mackor när jag lagar..

2011-01-26 @ 16:05:16
Postat av: Lexi

Skojar duuu!! Jag fattar inte vrf han ville ha 17 000? Han är ju inte bra alls! Haha hade ni kniv?



Gumman vi fick en spade! EN JÄVLA SPADE!!! Jag hade frågat kocken innan om han har "bröllopskniv" såna som man endast har på bröllop, ja sa han, det fixar jag oroa dig inte!

Då sa jag bra så jag vet då köper jag inte!



EN SPADE FICK VI!! OMG vill bara slå han!

2011-01-27 @ 09:45:58
Postat av: Cybéle

Får se vem som är har dem knäppaste deltagarna D



Men mamma har mycket & göra & hon tjatar om att hon e trött jämt, som vanlig t:P

2011-01-27 @ 10:28:21
Postat av: Elise

Haha ja, jag äter det så ofta så jag HATAR det:D

Jag pluggade Medie- och kommunikationsvetenskap innan, men jag är klar med det, nu läser jag bara fristående kurser, publik- och omvärldsanalys 15 p och sen mediekritik 15 p.

Målet med detta är ju att bli en så bra mediekonsult eller pr-konsult som möjligt. Jag skulle kunna jobba med det nu men känner inte riktigt att jag skulle vara grym på det, så därför läser jag lite till för att göra ett skitbra jobb sen. Tycker att person-pr verkar passa mig bäst och då krävs det att jag kan vissa saker:)



Vad gör du för något?:)

2011-01-27 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback