a trip to asia

Å så var man tillbaka på jobbet efter nästan 2 veckors ledighet och allt är sig likt (på fika fronten that is). På mitt förra jobb i  Sverige hade vi något som kallades för kaloriklubben. Varje torsdag tog en anställd med sig någon god fika till resten av gänget. På mitt nuvarande jobb så är det "kaloriklubben" varje dag... I kid you not! Och jag som försöker äta nyttigare och inte småäta en massa hela tiden. Hur ska jag lyckas!?
Företaget jag jobbar på har ett kontor i Singapore och de anställda där skickade en liten sen julklapp till oss. Denna julklapp består av diverse sötsaker därifrån. Och tro mig, det är det skummaste jag ätit ever. Men vissa grejer  var faktiskt riktigt goda. Men ja ni ser, hela bordet är full med the, torkad frukt, kokos bröd, svart musli, nötter, durian kakor, och det finns mer
... men min absoluta favorit var dessa tempura seaweed, de ser ut som chips och smakar sjögräs.. men goda var de... all chips är gott:-)

Kommentarer

Postat av: Lexi

Ewwwwwww, sjögräs? Hahaha, du e galen!

2011-01-05 @ 09:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback