lite pladder

Ciao!
Det är äntligen torsdag! Jihooo:-)
I morse var det träningsdags men jag hann knappt ut ur lägenheten innan jag vände och gick tillbaka upp till den varma sängen. Det regnade seriöst mycket hela natten och morgonen och jag kände att jag fick lov att skippa. Men imorgon ska jag gå istället.. see jag hoppar inte över några dagar, inget slarv här inte;-)
Har ni några planer för helgen? Jag ska äntligen träffa mina vänner. På lördag ska vi ha en tjejkväll och gå ut och käka middag på något fancy ställe. F n vad jag längar!! speciellt efter att träffa Kate och Frida, jag har inte sätt dem sedan mitten på december... för lång tid. Jag ska också få mina grejjer av Kate som hon köpte med sig åt mig från Sverige. Visar er sen, I am excited!!
Imorgon så kommer min kollega Katie (världens skönaste människa) och hämtar upp mig för att skjusa mig till jobbet. Detta är ju bra får då får jag sovmorgon och hinner även träna.
Usch jag känner mig så där uppity upp i dag av någon anledning.. men det är väl bra!?
Ha Ha jag har börjat laga mat till min man som en duktig housewife varje dag. Han läser på högskolan på kvällarna så jag känner att jag måste vara lika duktig som han och bidra med utveckling av vårt hushåll jag med!! Han tycker att det är gulligt av mig att jag anstränger mig men han tycker jag är en ganska medioker kock. Åhh efter dagens matlagning (spaghetti och köttfärssås) så börjar jag hålla med han. Jag råkade få med pappersbiten, som sitter fast i det frusna köttet, i min köttfärsås!?? smart! Nu går den inte att äta, suck!
Nä hörrni ska hoppa in i duschen nu, sitter här med tomatsås på kläderna och känner mig så där lagom fräsch;-)
Vi hörs snart!
Ha ha världens skönaste minne, min möhippa, jag öppnade en present med badbomber i och popcorn som tydligen inte var ätbara;-)

Kommentarer

Postat av: Lexi

Whaaat såå tidigt? Hehe shit, men jag hade nog oxå velat göra det, men orkade inte haha.



Nu behöver jag med lite färger i vardagsrummet haha.



Vet inte vad som händer till helgen, får ta d som d kommer, men du ska ha kul med dina vänner ser jag, fan va kul förstår att du saknat dem en massa!! =)

2011-01-14 @ 09:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback