zero

Känner mig lite zero i dag:-( jag känner mig även trött och går på sparlåga. Thank GOD att det är fredag imorgon. Och inte nog med det, det är städdag hela dagen imorgon på jobbet, visserligen så får vi gå hem då vi är klara.. men ändå...
Om det inte räcker med det så har jag i dag även lyckats med bedriften att missa två bussar!!! Ååhh så arg jag blev. Som tur var hade jag min nya bussvän på plats och tillsammans gick vi till 7 eleven och drog en kaffe... åååh så oglammigt... hatar dessa månader!! OK, det är inte ens i närheten så kallt här som det är hemma så egentligen ska jag inte klaga, men jag måste göra det ändå. Känner jag. Det är så mörkt också, hela tiden... baaaahhhhh.
Nu gör jag mat, och jag väntar på att det ska bli klart, sedan tänkte jag lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv.
Vill ha vår. Nu! ... Maria minns du den här dagen? vad roligt vi hade:-)

Kommentarer

Postat av: Lexi

Haha det är rå kött som man själv steker =) rätten kallas Stone Grill. Vi har ett jättecoolt ställe här med cowboy stuk som heter wild west steakhouse. ALLT är amerikanskt där! Jättegod mat=)

2011-01-07 @ 09:34:57
Postat av: Anna

Hej!



Kanner inte dig men sag att du kommenterat pa Linneas blogg om nagon i Seattle som skriver amerikanska CV. Jag ar intresserad av det om du vill dela med dig av det tipset till mig. Ocksa svensk i USA (Ellensburg, WA) och har precis fatt mitt arbetstillstand sa jag ska ut i djungeln och borja leta jobb. Som sagt, dela garna med dig av tipset.

2011-01-09 @ 06:16:10
Postat av: cessie

Hej Anna,



Vad roligt med en till svensk i WA området. Vad sysslar du med här?

Jo visst kan du få adressen till hemsidan: http://www.qualityresume20.com/

Jag valde den för 25 dollar, då får man den i Word och kan ändra och klippa och klistra i den som man vill. Mitt råd är att fundera igenom frågorna ordentligt i frågeformuleret som du ska skicka till Kathy. Ju bättre u svarar och funderar på frågorna ju lättare det blir för henne att skriva ett bättre CV till dig.



Lycka till!!

2011-01-09 @ 19:18:05
Postat av: Anna

Tack for tipset! Lycklig hemmafru far jag val svara hihi. Gifte mig och har vantat pa green card sa jag forsoker mest fordriva tiden tills jag hittar ett job.



2011-01-10 @ 19:32:03
Postat av: Maria

Klart jag minns det, vi hade superduperkul ju:)

2011-01-20 @ 13:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback