munsår och annat kul

I dag är det dag åtta i sträck som det regnar i vårt kära Seattle med omnejd. I dag kryddades spöregnet med lite hagel och ett åskväder. Det var säkert mysigt, men jag hörde inte så mycket av det då jag satt och lyssnade på Rix FM på min Iphone. Den absolut mest produktiva stunden på jobbet för mig annars, förresten, är på eftermiddagarna. Jag har nämligen upptäckt radioshowen Gerts Värld som går mellan 22-24 vardagar - då är klockan mellan 13-15. Under denna tid sitter jag och jobbar undan en massa samtidigt som jag lyssnar på Gert Fylking ta emot samtal från de mest galna personerna jag någonsin har hört på radio. Det är riktigt roligt att lyssna på vanligt folk som ringer in och ska berätta om någon händelse i deras liv osv. Jag kan inte hålla mig för skratt ibland, så om ni är vakna vid den tiden så måste ni lyssna!!
I allafall, i dag vaknade jag med munsår, och jag hatar mitt munsår, den dyker nämligen upp på samma plats varje gång: på överläppen:-( Imorgon kommer det se ännu värre ut än vad det gjort i dag, och då kommer jag tro att varje person som tittar på mig kommer tänka, ååh äckligt vilket munsår!!
Efter jobbet så for jag till gymmet och det var som vanligt grymt kul. Jag körde 30 minuter intervall på cross trainern och tog i som bara den. Samtidigt som jag körde hårt så kollade jag på Lilla Huset på Prärien, jag älskar det programmet. Familjen Ingalls är så snälla:-)) Efter intervallträningen körde jag styrketräning i 30 min (armar, bröst osv.) Nu känner jag mig supermör om armarna. Ska i allafall snart hoppa in i duschen efter att jag skrivit klart detta.
Vi hörs imorgon, jag och mitt munsår säger god natt!!
Hello Seattle! Ingen Space Needle, inga vägar, eller hus, jäkla dumregn och moln som skymmer all sikt! Jag hoppas att vädret klarnar till nästa vecka när mitt Sverigebesök kommer hit!

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Haha urk dem vill jag inte ha ;P

2011-03-16 @ 08:51:22
Postat av: Helena

O m g ;-) Vilket Seattle-väder! :-) Jag kommer ju ihåg hur det var att vakna till det varje morgon, men lite har jag nog glömt bort känslan av den värsta regndimman, fuktdoften och kylan... Brrrr... Håller tummarna för att ni får vårsol och värme pronto pronto! :-)

2011-03-16 @ 09:13:06
Postat av: Lexi

Jooo jag e nog likadan det e nåt som stör men det förstör ens humör som fan =( tjatiiiigt!



Haha han tycker säkert att han är jättecool med dem tåskorna ! =p

2011-03-16 @ 09:58:51
Postat av: Elise

Åh vad tråkigt väder:( här är det sol, man märker att våren är på väg..

Jo men han garvar åt det jag skriver, jag hade inte skrivit det om han tog illa upp. Fast det ger honom ändå en tankeställare. Nu har jag tex inte sett en enda toarulle ligga där och vänta på att bli slängd;)

Det går bra med allt. Fullt upp hela tiden bara, man får ingen paus känns det som:) SJälv da? Jobbar du på för fullt?

2011-03-16 @ 14:43:12
Postat av: Johanna

Haha, brukar ocksa lyssna till Gert Fylking pa Rix Fm pa jobbet... sjalv hinner jag dock bara lyssna i 1h, men nu nar vi stallt om till sommartid slutar jag precis nar han borjar...:( sa nu vantar jag pa att sverige ska stalla om ocksa sa far jag min timma tillbaka..:) Man far sig allt ett gatt skratt dar! :)

2011-03-16 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback