Tisdag kväll!!

Heej! Tisdagkväll, sitter och slappar lite framför datorn men snart ska jag upp och plocka i ordning lite här hemma. Imorgon kommer Karla och vi åker och hämtar henne efter jobbet.
Dagen gick relativt fort i dag; jobb hela dagen och sedan blev det lite sushi med Anna en snabbis på stan.
Usch jag vill verkligen bara slappa men jag har en del att fixa!!
Lexi - jag ska lägga upp en bild på håret så fort jag tar en bild. Har inte tagit någon än, förhoppningsvis efter helgen!!
Johanna - jag ska berätta lite mer om hur, var, och när vi gifte oss i ett inlägg på bloggen. Måste bara få lite mer tid!
Vi hörs snart kära läsare:-)

Kommentarer

Postat av: Lexi

Jaaa absolut! Mamma e ganska rädd för hundar, hon klarade inte av att ha dem i närheten ens men nu har vi haft Tiger i över 6 månader, hon klappar honom och matar honom MEN klarar inte av att bära han, haha.



Så det ligger nog något i det, att vi varit rädda pga våra föräldrar, haha.

2011-03-23 @ 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback