wiihuu

Hej alla tappra läsare som fortsätter logga in här fast jag inte skriver och bloggslarvar. Men ni vet ju varför det var så.. jag var ju sjuk dessutom hade jag onda veckan med on top of it all! Men nu är det nya tag som gäller, nu är jag tillbaka igen som vanligt!
Hoppas att ni har haft en bra helg med fint vårväder. Jag läser lite på Facebook om vår i Sverige och sol som skiner och det är ju bra! Mitt hjärta blöder annars för er, haha skoja bara... men jag tackar min lyckliga stjärna att jag ej befinner mig i Sverige under hösten och vinterhalvåret.. hallelujah to that!!
Min helg har varit helt OK. Var uppe och svärföräldrarna i lördags och i dag har jag varit i gång sedan klockan 10 i morse, jag satte mig ner precis nyss (kl 21). Jag är helt slut bokstavligt talat. Jag har tränat, varit på stan och shoppas två par superfina jeans och sedan hem för att tvätta, städa, duscha, vika tvätt, laga middag, etc.etc. Gaaaah jag är helt slut!!
Åhh jag fick superfina nyheter i helgen med, min kära bror har äntligen bokat sin biljett till Seattle!! wohooo:-) Han dyker upp här den 15 juni och stannar i en månad. Under denna månad är planen att vi ska umgås och ha roligt och senare ska vi alla (jag, brorsan, Elwood, och min kusin i Kanada) ta flyget ner till San Fransisco. I San Fran stannar vi i någon dag innan vi tar den kända highwayn (som man åker längs med kusten) hela vägen till Los Angeles. Åh vad kul det ska bli! Jag älskar California så jag längtar ihjäl mig.
Men innan brorsan dyker upp så får jag Sverigebesök av min goda vän Karla som dyker upp hör om 3 veckor. Det ska bl så kul det med, har tagit ledigt från jobbet i ett par dagar så vi kan hänga och hinna med en utekväll mitt i veckan. Det var så länge sen så jag känner att det är på plats.
Ok vänner nu ska jag slappa lite innan läggdags! Vi hörs imorgon!!!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Ahh, vad roligt med lite sverige besok!! :)



Hehe, det var kul att hora.. kan bli lite sentimental nar jag hittar gamla bilder ibland... (eller ja, gamla och gamla..lol). Tiden gar sa grasligt fort nu tycker jag. Ja, du ser, life doesnt always turn out the way you plan...:)



Nae, jag har faktiskt aldrigt vart till Seattle.... an! lol Har alltid velat akt dit dock... star fortfarande pa min "to do-list" haha! Sa en vacker dag... da ska jag dit! :)



Hoppas du har en bra dag so far! :) kram

2011-03-08 @ 00:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback