En vanlig helg..

Hej heeeej... hoppas ni hade en bra helg kära läsare. Jag är supersömnig och klockan är bara 21, ha! Jag ska kolla på Khloe och Lamar alldeles strax samtidigt som jag ska vika tvätt.. det ni mina vänner är min och makens sista söndagssyssla innan vi call it the night:-)
Denna helgen har bjudit på lagom roligheter. Var i stan i lördags med Kate. Eftersom Kate tränar balett varje lördag i Seattle downtown så har vi gjort det till en tradition att mötas upp efter hennes dans för att umgås. Denna helgen var inget undantag. Vi började med att checka in den sprillans nya 3-våningsaffären som precis öppnat i stan... och affären är ingen mindre än Forever 21!! Am I excited or what:-))
Grand Opening av Forever 21 i förra veckan. Efter det så ser man folk med gula forever 21 påsar överallt. Jag själv köpte en jättefin långklänning i lördags... den ska jag ha i sommar.
I butiken...
I dag har det ju varit mors dag här i USA. Inget jag är direkt berörd av.. men min man är ju det så vi åkte upp till landet där hans familj bor för lite grillning och firande av hans mamma. Dessutom så hade hon fyllt år veckan innan och hans pappa fyller år nästa vecka så vi firade trippel kan man säga. Jaa det var ganska trevligt, åt gott och smakade lite på äkta Amerikansk chockladtårta. Med äkta Amerikansk menar jag... tooooo much of everyhing; too sweet, too rich, ja too much.
Mina svärföräldrar bor på landet och de har lite smått och gått av djur där. Bl.a. så har de kycklingar. I fredags föddes en ny kull med små kycklingar. En av dessa föddes jätteliten och tydligen så hade de andra mobbat den genom att trampa på den och så. Min svärmor har då tagit in den i huset så den kan recover från sina elaka syskon haha... så pippin sitter nu inomhus under en värmelampa.
The "too much cake"
Elwoods brorsdotter Cassandra börjar bli en stor tjej... hon fyller 10 år i juli
Vi hörs snart igen!!

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Hihi söta kycklingar.. :).Fast den där lilla kyckligen har verkligen inga snälla syskon :P

2011-05-09 @ 20:16:07
Postat av: Lexi

Tårtan ser ju god ut!! Men kan tänka mig att den är fööööör söt!



Haha stackars kyckling!! Skicka hit honom, han kan va ett husdjur till Tiger=P

2011-05-10 @ 09:38:30
Postat av: Sandra Ohlsson

Åh, varför kunde inte Forever 21 ha öppnat i Downtown när jag bodde där för....fast iofs var det nog ganska bra annars hade alldeles för mycket pengar gått åt varje gång man åkte dit.

2011-05-10 @ 19:33:25
Postat av: Sandra Ohlsson

Åh, varför kunde inte Forever 21 ha öppnat i Downtown när jag bodde där för....fast iofs var det nog ganska bra annars hade alldeles för mycket pengar gått åt varje gång man åkte dit.

2011-05-10 @ 19:34:39
Postat av: Johanna

Ahh, Forever 21... i looove that store!! Ar dock farligt att ga in dar for man kommer SALLAN ut tomhant!! haha!

2011-05-10 @ 20:26:48
Postat av: cessie

Haha tjejer jaa det är sant, forever 21 är verkligen något extra, som en godisbutik:-))

2011-05-11 @ 06:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback