wednesday evning....

Hola,
Hoppas allt är bra!
I kväll är jag ensam hemma eftersom Elwood fick hoppa in i sista minuten och jobba natt. Jag har precis diskat och städad ur kylskåpet och lagt tillbaka alla matvaror prydligt på hyllorna:-) Vad ska man säga, en riktigt housewife!!
I dag och i går har jag tagit det lugnt, har mest försökt nysta i jobbdjungeln. Har umgåtts med min dator i stort sätt hela dagen och surfat in på galet många hemsidor med jobbannonser. Jag har tom blivit "polare" med tjejen som jobbar i kafeét runt hörnet. Hon söker också jobb och vi brukar uppdatera varann på hur det går med letandet, alltid lika kul och höra hur det går:-)
Vi kom även i väg och storhandla i dag på QFC (motsvarighet till ICA). Jag och Elwood har helt olika shoppingstil, jag slänger gärna ner allt i vagnen och han går och letar specialpriser och erbjudanden. Utan honom hade säkert notan slutat på det dubbla:-) Hittade även en mini julgran som jag ville ha, den kostade 20 dollar, ungefär 140 kr. Inte så farligt, fick dock inte med mig den i dag, jag har planer på att köpa en på IKEA annars. Jag önskar dock jag va i Linköping under jul, inget slår ett julfirande med familjen, hemma. Gärna med Elwood också såklart;)
Nä hörrni nu ska jag ta o göra något annat, kanske sova, börjar känna mig lite sömnig. Så God natt för mig och Good day för er!
later alligators

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback